null

Επιστροφες

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας προκειμένου να μένετε ικανοποιημένοι από τις αγορές σας. Στην εξαιρετική περίπτωση όμως που κάτι πάει στραβά, θα προσπαθήσουμε να αποζημιώσουμε τον αγαπημένο σας φίλο (άλλωστε ποιος θέλει να έχει μια δυσαρεστημένη γάτα;).

1. Λάθη εκτέλεσης ή ελαττωματικό προϊόν

Αν κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας διαπιστώσετε ότι λείπει κάποιο προϊόν ή αν υπάρχει άλλο από αυτό που παραγγείλατε ή το προϊόν είναι ελαττωματικό, επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας αποζημιώσουμε, είτε με επιστροφή χρημάτων είτε με διόρθωση της παραγγελίας. Οι αποστολές/επιστροφές προϊόντων που ενδέχεται να προκύψουν επιβαρύνουν οικονομικά αποκλειστικά εμάς, και θα γίνουν μέσω της συνεργαζόμενης εταιρίας μεταφορών.

*Ελλατωματικό θεωρείται το προϊόν που δεν ανταποκρίνεται στις αναγραφόμενες προδιαγραφές του κατασκευαστή, εκτός αν αποδειχθεί ότι υπήρχε ευθύνη του πελάτη κατά τη μεταφορά ή/ και τη χρήση (ν.2251/94).

* Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων απαιτούνται 3-6 εργάσιμες για να φανούν στον λογαριασμό σας αφού γίνει ο έλεγχος της κατάστασης των προϊόντων που επιστρέφονται.

Προϋποθέσεις

  • Να υπάρχει η απόδειξη αγοράς.
  • Να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση της απόδειξης.

2. Ακύρωση/Τροποποίηση παραγγελίας

Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε παραγγελία πριν αυτή εκτελεστεί, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@pawbox.gr ή μέσω της φόρμας που θα βρείτε εδώ και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

3. Υπαναχώρηση

Σε περίπτωση που κρίνετε πως το προϊόν που σας παραδόθηκε δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας έχετε δικαίωμα επιστροφής του ποσού αγοράς ή αντικατάστασης του προϊόντος με άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας εφόσον πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να έχετε διαθέσιμη την απόδειξη.
  • Να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση της απόδειξης.
  • Να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία, να μην υπάρχουν φθορές και σκισήματα, να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν και να είναι πλήρες.
  • Το κάθε προϊόν να είναι στην ίδια κατάσταση με αυτήν που παραλήφθηκε. Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται δεκτή επιστροφή προϊόντος λόγω υπαναχώρησης όταν έχει ανοιχτεί η αρχική εργοστασιακή συσκευασία του. Επισημαίνεται ότι προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των προϊόντων που αγοράσατε οφείλετε να τα χειρίζεστε και να τα εξετάζετε με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν να το πράξετε σε κάποιο κατάστημα και όχι περισσότερο από αυτό.

Εξαιρέσεις

Δεν επιστρέφονται βρώσιμα είδη που έχουν ανοιχτεί και παιχνίδια για λόγους υγιεινής. 

 

 

 


Subscribe to our newsletter

Get the latest updates on new products and upcoming sales

No thanks